Hebben jullie een klacht?

https://www.sgc.nlWij van Puzzeluitje doen er alles aan om iedereen een leuk dagje uit te bezorgen. Helaas zorgen er soms omstandigheden voor dat dit dagje uit toch niet geworden is wat jullie ervan gehoopt hadden.

Mocht dit het geval zijn, dan horen wij graag van jullie. Omdat wij vooral willen dat iedereen een leuke dag heeft, gaan wij er vervolgens alles aan doen om alsnog bij jullie een glimlach tevoorschijn te laten komen!

Contact

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via info@puzzeluitje.nl of via het contactformulier. Jullie krijgen van ons binnen 2 werkdagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie.

Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of we komen er samen niet uit, dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Herroepingsrecht

Omdat wij een digitaal product aanbieden, zijn wij uitgesloten van het herroepingsrecht, zoals ook vermeld in onze Algemene Voorwaarden. Dit betekent dat de door jullie bestelde producten niet geretourneerd kunnen worden en er dus ook geen recht op terugbetaling is.

Geschillen

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (https://www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Misschien een herkansing?

Puzzeluitje

Puzzeluitje

Reageert meestal binnen een uur

WhatsApp is momenteel niet beschikbaar

Puzzeluitje
In het weekend en 's avonds kan het zijn dat we wat later reageren.

Hoi, 
Hoe kunnen wij je helpen?
WhatsApp