Hebben jullie een klacht?
https://www.sgc.nl Wij van Puzzeluitje doen er alles aan om iedereen een leuk dagje uit te bezorgen. Helaas zorgen er soms omstandigheden voor dat dit dagje uit toch niet geworden is wat jullie ervan gehoopt hadden.
Mocht dit het geval zijn, dan horen wij graag van jullie. Omdat wij vooral willen dat iedereen een leuke dag heeft, gaan wij er vervolgens alles aan doen om alsnog bij jullie een glimlach tevoorschijn te laten komen!
Kies in je regio jouw Puzzeluitje.
Bestel en betaal online.
Per app of ontvang per post.
Op pad wanneer je wilt.
Contact
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via info@puzzeluitje.nl of via het contactformulier. Jullie krijgen van ons binnen 2 werkdagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie.
Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of we komen er samen niet uit, dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Herroepingsrecht
Omdat wij een digitaal product aanbieden, zijn wij uitgesloten van het herroepingsrecht, zoals ook vermeld in onze Algemene Voorwaarden. Dit betekent dat de door jullie bestelde producten niet geretourneerd kunnen worden en er dus ook geen recht op terugbetaling is.
Geschillen
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (https://www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).